Impossible

ahh just nu är jag inne i en sån här period när jag inte kan vara utan musik. Slukar seriöst låtar i ett! Typ en hörlur i örat jämnt. Men de är verkligen så underbart med musik. På riktigt, fatta ett liv utan!
 
 
I morse var jag på möte med mamma och pappa hos SYV. Har ju liksom "paniksökt" 10 skolor. Hade ju från början en plan men pratade lite med henne(syv) när jag kom med min ansökan och la till 5 skolor. Så 2 av mina "huvudval" ska bort vid omvalet och ordningen på mitt första, andra och tredjeval ska göras om. Men efter en timmes möte är jag nästan 100 hur jag ska göra. Men still, SVÅRT som satan för mig att ta ett speciellt beslut. Behöver nog prata igenom detta ordentligt samt verkligen tänka efter själv, vad är det jag vill? För inget annat spelar faktiskt roll!
 
Snackat sjukt mycket med Viktor den senaste veckan, sjukt vad jag saknat att snacka med honom! Och nu är han tbx på riktigt oxå. Han förändrades rätt mycket under en period. Typ bytte personlighet. Men nu är han back on track liksom ;) Haha nej men vi har ju inte träffats på 5 månader så vi ska försöka träffas snart. Kul ju :D Dags för plugg !!! BajBaj ;) 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0