Massa bilder!

Halloj och godmorgon på er!
Gårdagen blev inte riktigt som tänkt med stall och allt. Massa strul med bilen som fick soppatorsk så Wilma fick ta Gisza.
Åh gud så glad jag är över att Robin vann melo! Han var verkligen värd det och han hade absolut den bästa låten! Tror till och med att vi har en chans att vinna Eurovision igen haha. Ojoj SVT, detta kan bli dyrt!
SÅ JÄKLA BRA!
 
 
Och nu ni, nu kommer det bli bloggning! Med en dator i hallen och alla bilder från mobilen överförda känner jag att detta ser ljust ut. Så inga fler tråkiga inlägg utan bilder osv. Nej nu finns allt samlat på datorn! Och så kan jag sätta mig och rensa min snart helt fylda mobil. haha upps... Nej nu måste jag bege mig av till stallet med en förhoppningsvis tankad bil! Sen blir det att fira min kära brorsa. Tack och Hej leverpastej!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0