Pizza.

Så trött så det ända jag tänker göra är att sova!! Lördag och jag somnar innan nio, jadå de är så jag rullar ;)

Haha nej men helt ärligt är jag fett deprimerad.. Är för trött för att hitta på nått med tjejerna , Alex är på fest så hon är inte social och viktor är på studentkryssning så han ligger väl snart däckad i sin egen spya så han är liksom inte heller så social xD haha nää okej kanske inte är så allvarligt men iaf. Imorrn hade jag tänkt åka in till tälje för att skaffa en ny laddare (äntligen!!!!). Hoppas på att jag får med mig någon annars får jag väl helt enkelt ta och pka själv. Men de kan va rätt skönt de me.

Och ikväll åt vi äntligen pizza!! Längtat efter de i typ 2 veckor nu haha xD


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0