Suger på att uppdatera!

Jag suger verkligen på att uppdatera insåg jag nu. Blir liksom verkligen MAX 2 inlägg om dagen. Funkar på vissa bloggar men inte den sorts blogg jag har haha. Herregud! Vilka problem vi människor har egentligen...
 

Dagen har rullat på som den skulle. Dock så blev det riktigt dåligt väder vid lunch och de höll i sig av ov och till. Blåst och ett 7helsike snöoväder. Men de stoppade inte oss från att ta oss ner pisst efter pisst. ICKE! Brädan är väl helt ok, tycker den är lite för smal kanske.. Men kan inte riktigt bestämma mig om jag vill byta eller inte. Vi får väl se. Införskaffade mig en hjälm också för endast 350 kr, de ni! ;) Den var såklart på rea och det bästa med den är att den är...DUMDUMDUM.... LILA!! :D  Lägger upp bilder senare från mobilen för har ingen usb sladd som jag kan koppla till datorn. Så jag bjuder på en instagram bild! erixonanna för er som inte följer mig ^^ Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0