To much to do!!

Orkar inte med mig själv ibland!! Alltså inget negativt nu alltså, utan de är bara det att jag planerar in så mycket under mina veckor att jag knappt hinner komma ihåg vad jag planerat. Lite sorgligt.. Men nu sitter jag iaf här vid datorn och bloggar lite :D Bra va?
 
Tänkte första ta och meddela att jag är så sjukt slut i kroppen! Dagens spinning/core-pass va helt sinnes. Alltså verkligen spyjobbigt typ. Nytt program på coren med jättetunga övningar. Men ändå, så skönt ju :D Bara kötta sönder totalt sen inte orka gå ner till bilen liksom. Ni borde testa!

Har massa grejer jag ska göra oxå , som är typ måsten eller vad man ska säga, tex så måste jag:
  • Beställa mina skidbrallor eftersom jag åker till åre om 9 (!!!!!!!) dagar
  • Se till att hitta en helg Viktor och jag kan ses
  • Plugga inför matteprovet
De är tonvis med grejer men som vanligt kommer jag inte alls ihåg dom. Typical mig! Bjuder på en gammal bild så höres vi :)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0