Well Heloo there

Förs och främst vill jag bara ta och önska alla en Glad Påsk! :D Vi ska äta påskmat här hemme men annars är vi i full gång med packningen inför imorgon då ajg och mina brorsor drar till Åre, Wooop :D
 
Just nu som ni säkert märker har hela mars vart en riktig dipp för mig och mitt bloggande. Inte alls motiverad och känner att jag måste hitta nått nytt att blogga om! Hästar och Vardag såklart, men älskar att skriva åsiktsinlägg/känsloladdat och så har jag ju blivit ett stort fan av träning och sånt. Så vi får se. Men efter lovet , då jäklar!
Och glömt att säga till er att om 2 veckor så kommer Viktor hit över helgen så de ska bli niiiiice. Saknar honom som attan ju :o Så vi ska väl typ kolla bio, snacka goda minnen.. haha nä skämt å sido. Vi ska skapa nya minnen :D Men denna gång som vänner istället. Hur awesome liksom? Nej nu måste jag packa så jag får tid över att spela massa sims och ladda upp inför en tågresa på ja, 6-7 h? :D

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0