17-års fest

 
Glad dag idag för idag är jag frisk! Eller ja, hes som en (Kommer inte ihåg vilket djur det är men ni fattar) men annars är jag nästan väldigt frisk. JIPPIE!
Just nu sitter jag vid köksbordet och ser på när mamma torkar upp allt kaffe hon spilde ut över alla papper på köksbordet, klantigt mamma! Viktors studentinbjudan och mina jobbpapper, hahah ibland lyckas man :D
 
Ikväll är det fest för Emelie eftersom hon fyllt 17 så de ska bli riktigt kul! Grillning, musik, lite nytt folk osv. Känner att de är nått jag behöver efter en vecka som invalid i soffan. Men, imorgon börjar jag jobba klockan 10 så i sängs hyfsat tidigt så jag orkar jobba 6 h. Men de ska nog gå bra! Känns grymt bra att va uppe på fötter igen! Ha en grym Fredagkväll för de ska iaf jag ha :D
Saknar dock träningen, vi får se hur de blir nästa vecka!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0