Biceps+Rygg

Idag var det ett hårt gympass som stod på schemat! Var på gymmet i 2 h och torterade mina biceps och ryggmuskler. Min kropp känns hur fräsch som helst just nu. Jag har sovit bra och ätit bra och låtit den vila väldigt mycket nu ett tag så jag märker verkligen hur viktigt det är att ibland vila från träningen. Så efter dessa 2 h hade jag kunnat köra lite till bara för att ta ut det där sista ur musklerna. Men de va riktigt möra och skakis haha. Körde de mesta på 8x4 rep med små korta uppehåll så de blir riktigt slutkörda. Som små korta intervaller kan man säga. Imorgon ska triceps, mage och bröst få lida lite. Välkommnar oxå denna värme med en öppen famn!
 
Seriöst, hur kan man INTE älska muskler?!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0