Maximal muskeltillväxt

Förra helgen när jag va på hälsokonventet köpte jag denna bok av Fredrik Paulún som var där och hade föreläsning. Han var väldigt bra att lyssna på, tips! Har börjat läsa den nu och det är verkligen massa bra kapitell som jag inte alls hade en aning om och andra saker jag hade stenkoll på redan. Det finns även massa övningar för alla delar av kroppen och övningar man ska undvika och varför. Mycket sånt kommer jag ta upp här då skaderisken vid styrketräning är otroligt stor! Dels för att man tittar på den biffigaste killen i gymmet, tror man gör rätt och lyfter för tungt och dels för att man inte sköter allt runt om träningen. Träningen är bara 20% av det som påverkar din kropp. Sömn och kost tar upp hela 80%, tänk på de! Nu ska jag läsa på om kosttillskott och sånt som används i tonvis i dagens samhälle. Tror dock många inte ens vet varför dom stoppar i sig det...

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0