Sjuk, INTE lat

Det är otroligt vad människor skriver att de har dåligt samvete osv för att de legat sjuka i soffan hela veckan. "Har inte tränat på flera dagar blablabla" osv. Bra för dig och din kropp skulle jag vilja säga!
Blir man sjuk är det något i kroppen som är fel. Och är nått fel säger kroppen ifrån och då SKA man lyssna. Det är faktiskt livsfarligt att träna med sjukdom i kroppen då ett speciellt ämne i kroppen som gör oss sjuka ökar när vi tränar. Är vi då redan sjuka hinner inte kroppen återbygga immunförsvaret och vi blir alvarligt sjuka.

Jag är sjuk och jag har legat i soffan i 4 dagar. Och jag är stolt över de för jag lyssnar på min kropp!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0