Back on Tracks, soon...

Hej alla underbara!
Denna vecka har ju vart rätt tom på allt som skulle kunna tänkas vara hälsosamt. Eller ja, jag har ju dansat mkt så det är väl det ända... Men det har vart höstlov och då blir det som det blir helt enkelt! Jag hoppas i alla fall att ni oxå haft ett bra lov och om ni inte har höstlov längre så hoppas jag att ni haft en bra arbetsvecka ;) Det har ju även vart Halloween och jag älskar verkligen att fixa mig till de hehe.. Lite som ett barn när det kommer till sånt kanske. Och detta va hur jag och alex såg ut i Fredags när vi drog på halloweenfest, titta och njut eller nått ;)
 
Riktigt mysigt måste jag säga!
Men nu är det back on track som gäller. Skola träning mat. Allt ska tbx till det gamla vanliga och måste säga att det känns skönt. Saknar mitt fina gym och mitt svett en aning. Att plugga saknas väl kanske inte lika mkt haha. Imorgon blir det antingen shape 06.45 eller ingen träning alls. Eftersom jag glömt mina träningsskor i Nykvarn. Shape går utan men annars gillar jag inte att gå utan skor på gymmet. Inte min grej asså. Nä, nu rockar vi igång nästa vecka på ett bra sätt. Kram!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0