Bananer och Jordnötssmör

Gokväll! 
Körde ett grymt pass och var i gymmet i två timmar hehe... Men det var så otroligt skönt att koppla bort allt och bara fokusera på träningen. När jag kom hem kände jag mig även mycket lugnare och matten var inte längre ett stressmoment. Jag har gjort så gott jag kan och imorrn får det gå som det går! Förstår iaf allt nu vad jag vet vilket oxå känns bra. 

Tänkte egentligen bara tipsa om något sjukt gott ni måste testa!! Perfekt att äta efter träningen på kvällen eller istället för glass/godis. Banan/jordnötssmörsglass! 
Tackar gudarna för jordnötssmöret. Man kan göra så mycket gott och ändå nyttigt av det. Testa detta! Ni lär inte bli besvikna :D 

Jag skippar att ha i chokladen, men vill man ha det lite lyxigare så kör med de oxå vetja!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

åhh vad gott! älskar jordnötsmör på bananskivor också! såååå gott! jordnötssmör passar till allt :D

Svar: Japp haha! Utan jordnötssmör är livet inte värt att leva typ ;)
Anna

2013-11-21 @ 19:45:34
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0