Dagens.

Idag körde jag lite tvärt om på gymmet, började nämligen med styrkan och sen körde jag cardio. Det va sjukt tungt för benen att springa intervaller efter benstyrkan men samtidigt förbränner man mer av att göra såhär. Fast gillar att köra cardio först mer så blir nog mestadels som på det gamla vanliga sättet ändå. Men jag hade innan gymmet precis kört fotboll på idrotten så var varm i kroppen. Kom ihåg det, man bör alltid iaf gå en stund på löpbandet eller cykla lite lätt innan styrketräning. Även helst stretcha.
Iaf såhär såg dagens pass ut:
Squats 15 st med 20 kg kettle+ 16 st utfall med 16 kg kettle, repetera detta 3 ggr utan vila.
VILA
Plankan 1 minut, sidoplankan 1 minut vardera sida, "klättrande" plankan x 15, sidoplankan med ned -och uppgång x12 på vardera sida, plankan 1 minut, sidoplankan 1 minut vardera sida.
VILA
Squats 15 st med 20 kg kettle+ 16 st utfall med 16 kg kettle, repetera detta 3 ggr utan vila.
VILA
Kettlebell axelpress 6kg x 8 + bicepscurl kettlebell 6kg x 8, repetera 3 ggr utan vila.
VILA
Kettlebell axelpress 6kg x 6 + bicepscurl kettlebell 6kg x 6, repetera 3 ggr utan vila
 
Efter detta körde jag HIIT, sprang 30 sek på 17 km/h och vilade sedan 20 sekunder. Detta repeterades 15 ggr.
 
 
Dagens pass sammanfattat kort och gott. Nu ska jag sova, imorgon är det en ännu längre dag än idag, tagga vara igång i ca 15 h, så det kommer se ut nu innan lucia vissa dagar. Aja, Anna knögar på, god natt! :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Carruuu

bra bild! :-)

2013-11-07 @ 13:09:43
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0