Jag suger.

Hej! Och hejdå typ...
Vet att bloggen går riktigt segt just nu en jag har ju berättat anledningen. Nu har i alla fall nedräkningen till jullovet börjat och jag väntar på att pluggbomben ska slå till... Och jullov och jullov vet jag inte riktigt om jag kan kalla det då jag jobbar ungefär varje dag under det haha! Men cash is king.
 
Idag råkade jag sova till 13 vilket kanske inte var så jättebra då hela min dagsplan förstördes menmen.. 12 h sömn antar jag att jag behövde. Satte mig på en gång och pluggade och sen tog jag med mig olle ut för backintervaller + lite styrka. Måste verkligen skaffa mig ett gymkort till mitt gamla gym här i kära lilla Nykvarn... Känner att jag behöver det till motivationen här hemma på helgerna. För ¨då kan jag inte komma undan med något hehe...! Men nu måste jag fortsätta plugga innan jag drar till Södertälje för att äta på restaurang med Sandra och Wolf. MYYYS!!
Ha en grym lördagskväll!
Älskar mina fina vänner över allt annat!

Kommentarer
Postat av: Carruuu

hoppas ni får trevligt! :-)

2013-11-23 @ 20:37:13
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0