Morgonträning är det bästa!

God morgon!
Idag är det måndag vilket innebar att jag steg upp klockan 06.00 för att ta mig till gymmet. Härligt gummor och gubbar!! Blev 45 min shape och sedan 30 intensiva minuter på crossen. BRA respons från kroppen så riktigt nöjd med dagens pass. Imorgon bir det sen kvällsträning så satsar på intervaller på cykel och sedan lite blandad styrka. Angående mitt nya träningsupplägg och hur det kommer se ut/varför jag vill göra på de viset kommer upp senare ikväll.
 
Bara älskar denna bild! Texten är så jäkla sann. Det handlar inte om hur mycket du lyfter, hur lite du väger eller hur mycket protein du får i dig. Det handlar om hur långt ditt psyke kan ta dig. För att få måste man göra det omöjlig, om och om igen. DÅ mina vänner, då får du kalla dig stark. Oavsett hur du ser ut, hur mycket du lyfter eller hur mycket du än väger. FACE IT!

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

sv. Tack så jättemycket :D

2013-11-18 @ 09:50:23
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se
Postat av: Carruuu

haha man känner sig så hurtig när man tränar tidigt! ;-)

Svar: De stämmer! Fast sen på kvällen känns det inte ens som om man tränat den dagen haha xD
Anna

2013-11-18 @ 13:06:55
URL: http://carruuu.nu/
Postat av: Esmeralda

sv: jaa riktigt gott!! :D

låter som ett härligt pass på gymmet :D

2013-11-18 @ 14:07:19
URL: http://getfitandhealthy.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0