Rescue Me

God afton alla. Igår va det Halloween men det sket vi i och tar igen det idag för ikväll blir det halloweenfest. Jag, alex och emma ska... någonting, tänkte skriva åt anna men hon försvinner ju hela tiden så nae... anyhow, we ska sminka oss och så nu så senare ikv kommer det förhoppningsvis bilder också!! fett me nice maaan!
 
i onsdags var vi på fetaste festen i nån lokal och det var askul med mycket folk och sjukt bra musik! igår så kollade vi på film med tjejerna och typ jag gick ut helt ensam i mörkret för att träffa Adam och en till människa.. det var chill, men vi somnade tidigt för datan lade av och endå vaknade vi typ vid 12 eller nått... fan va nice!
 
´men nu ska vi planera annas blodförluster och sånnt så vi skriver nog senare eller så! adios // Alex

Kommentarer
Postat av: Carruuu

ha så kul! :-)

2013-11-01 @ 19:52:54
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0