Tired as F*uck

Hej på er!
Jag har märkt en sak med mig jag nog i fortsättningen ska leva efter. Jag ska INTE sova mer än 8 h per natt. Sover jag fler timmar, även 9 timmar, blir jag seg och då känns det som att jag är jättetrött. Alltså, 8 timmar är den perfekta längden sömn för mig. Då kan jag vakna 6 och ändå vara hur pigg som helst. Det gillar vi!
Har inte ni hittat eran "perfekta sovtid" tycker jag verkligen ni ska göra det för det gör så mycket för orken och humöret osv. :D
 
Det var något jag skulle skriva om... Något viktigt angående min träning men jag kan verkligen inte komma ihåg det... Iaf så blir det boxning ikväll. Taggar satan med grym musik och ska snart sätta igång att fixa lite mat. Samtidigt som jag övar mina lucialåtar haha. Livet som Anna, älska! Jaja, ett tråkigt inlägg.. Men så blir det väl om man glömt det viktiga innehållet man tänkt skriva haha...

Detta är min "träningsinstagram" så vill ni ha mer BARA träning checka!
@mystrongdream

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0