17.30

17.30 smäller det. Då ska jag testa på MUD (tryck på mud för att komma till en länk som visar er vad det är) för första gången och jag är faktiskt lite nervös men jag tvivlar alltid på mig själv i början av ett nytt pass.
 
Men jag är ju faktiskt i rätt bra form vilket jag märkte idag på idrotten hahah. Shit! Vi delade upp oss två och två, det blev jag och Safi, en kille i min klass som dessutom tränar kampsport. Och här kör vi nu massa styrkeövningar och kör lite man mot man och jag bara köttar ner honom totalt. MAHAHA :D Han stod där med ögonen en centimeter utanför huvudet och bara "shit..." Så lite stolt är jag allt över att vara jag. Dagens egoboost klar. Här är en till er, keep it up friends!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0