30-20-10

Hejsaaan!!
Idag har vart en bra dag igen så nu är jag lycklig! :D
2 timmar gym igår var precis vad jag behövde!! Sen körde jag även lite intervallträning idag + lite mage. Mer om dom två passen och min nu uppstartande intervallträning imorgon. Imorgon är jag även ledig från skolan, ska nämligen på begravning. Usch hatar begravningar... Men man får tänka att man glädjs åt dom åren man hade tillsammans med den personen som gått bort! <3
 
Idag åt jag en underbar middag, som vanligt made by me ;)
Citronlax, morötter i ugn, vattenmelon, gurka, färska groddar, tomat och mozzarellaost. De satt väldigt fint i min mage efter träningen! Känner att jag efter dessa tre år av egen matlagning nästan varje kväll kommer kunna min sak i köket. Det är nästan en sak som är helt säker! Nu senare mot kvällen åt jag också en tallrik med kvarg, valnötter och lite honung för att fylla på energiförrådet till morgonpasset. Cykling står på schemat. Nu ska jag kolla serier vilket jag inte gjort på flera veckor ( tack skolan för att du förstör mitt serietittande) sen ska jag SOVA!!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0