Ack sådan helg

Helger, då anna blir inaktiv på bloggen. Ungefär så är det då jag har massa annat kul för mig för det mesta. Egentligen har jag ju mer tid över åt att blogga men det blir ändå aldrig av. Ju mer tid man har destå latare blir man stämmer nog in rätt bra på mig! 
Måste verkligen tipsa om en grym blogg sen! Tjejen rockar. 
Nu ska jag ta en paus i mitt eviga biologipluggande och ta en promenad med fridis. Sen mera plugg på de! Ikväll åker jag tbx till lägenheten för ska träna innan skolan. I veckan ska jag skriva lite mer om min nya träningsplan osv. Japp Japp!

Älskar min och tjejernas humor!...

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0