Det är bara de med viljan som lyckas.

Du kan vara stark. Du kan vara uthållig och du kan sitta och önska dig en drömkropp. Men det är bara de med viljan som kommer dit dom vill. För utan viljan är du ingenting. Att vara stark mentalt är första steget till att vara stark fysiskt. Så tänk på det nästa gång du blir trött för oftast är det huvudet som ger upp först. När du börjar bli trött har du ungefär 75 % kvar att ge. Sug på den tabletten!
 
Idag för min del var det väl till 90% viljan som tog mig till gymmet för jag hade verkligen inget sug till att träna idag men samtidigt ville jag inte bara vara hemma. Så ja, guess viljan till att nå mitt mål vann även denna gång. Ibland svider de i benen av att vara så envis som jag är men ska man va fin får man lida pin. Inte sant? ;) Körde dock ett väldigt kort pass eftersom jag vill kunna ta ut mig till 100 imorgon på boxningen!! Wiii. Så blev rodd 20 min, cross 10 min sen 4 olika magövningar på de. Inga komplicerade eller så. Skönt att iaf ha fått röra på sig lite idag. Till middag blev det stekt kyckling med fullkornspasta, pesto och grönsallad. Även inne på min tredje dag på mitt 10-dagarsmål jag har. Inga onyttigheter på 10 dagar. Inte så svårt haha men kände att jag behövde sätta upp det som ett MÅL och verkligen INTE äta något sådant på minst 10 dagar. För det tar ju ungefär 10 dagar att bygga bort sockerbehovet. Sen får man ju såklart se lite ur eget perspektiv vad man inte ska äta och vad som är tillåtet haha. Alla är ju olika. Nu ska jag ..... Japp ni gissade rätt, plugga! Puss
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0