I'm not proud of my dress

Godmorgon världen! Klockan är 09.33 och jag checkar ut från nykvarn en sista gång för denna vecka. De va skönt att komma hem igår kväll och få sova hemma faktiskt. Men nu tbx till stockholm, skolan och träningen. Ikväll ska jag och johanna köra MUD. Det är ett träningspass utomhus i grupp och ja, MUD... Nog lär vi bli exakt, leriga. Men är faktiskt trotts detta skitvädet fett taggad! 

Ikväll hade jag tänkt börja svara på era frågor. Beroende på hur mycket jag har kvar på uppsatsen och idrottsinlämningen. Så det får visa sig helt enkelt! Ha rn bra dag :)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0