It's about the food

Tänkte bara ta upp två "recept" jag ätit igår och idag. 

Middag Onsdag: 
Currygryta med kyckling + kalkon. Stek först kycklingen och ha i kalkonen. Tillsätt matlagningsgrädde och så mycket curry du vill ha. Koka upp bulgur och gör en smaskig sallad till. 
Som kvällsmål gjorde jag banan/jordnötssmörsglass. Otroligt supergott! 
Skiva en banan och lägg den i frysen i ca 2 h. Blanda sedan i mixer med 1 stor sked jordnötssmör. KLART! 

Middag Torsdag:
En klassisk sallad bestående av grönsallad, paprika, gurka, äpple, mozzarella, avokade, majs och ett kokt ägg. (Tänk på att lägga till nån slags mer protein+snabba kolhydrater om du inte ätit de på lunchen) 
Till "efterrätt" tog jag äpple med jordnötssmör on the top. 


Mjölk eller vatten är alltid drycken till måltiderna iallafall på vardagar. På helgen kan jag ibland lyxa till det med ett glas läsk. 
Nu taggar jag boxning. SÅ GRYMT KUL!!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0