Jag skyller Allt på skorna.

 
Godermorgon alla pigga och glada!
Själv sitter jag och äter frukost och funderar över orsaker varför min morgoncardio blev en av de sämsta någonsin... Och jag tror jag har kommit på iaf två tänkbara alternativ.
  1. Det var regnigt och mulet ute. Då föredrar jag att nöta på gymmet.
  2. Skorna. Mina löparskor är uppe i Stockholm så jag fick låna min brors gamla innebandyskor. Ingen sula, ingen mjukhet alls. Hade lika gärna kunnat springa direkt på asfalten. typ. Nej usch INGA skor jag ska löpa i i fortsättningen.

Meen , jag är stolt ändå att jag tog mig ut 7 på morgonen. måste tänka att jag är bättre än alla som ligger kvar i sängen och skippar träningen. Precis som jag gjorde igår. Jag vann alltså över gårdagen i morse! Och det är ju faktiskt så man får tänka. Det som från en början skulle blivit ca 7-8 km löpning blev istället 3 km och sen 20:10 intervaller samt några köttande spurter i grusbacken. Så så illa pinkat var det inte. Nu ska jag tagga om för ikväll ska jag banne mig "låsa in" mig själv i gymmet och kriga som den krigare jag oftast är. 20 min intensiva roddintervaller, styrketräning och sedan 40 min cross. Grejer det!

 

Kommentarer
Postat av: SOFIA

sv: Va kul att du tycker det :)
kram

2013-10-09 @ 08:56:37
URL: http://sofiasticated.blogg.se
Postat av: Amanda [SPONTAN]

Vacker!

Svar: Tack själv fina du!
Anna

2013-10-10 @ 17:18:35
URL: http://spontan.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0