Morgoncardio

Godmorgon och halloj!
Gick upp halv nio och va på löpbandet 9. 20 min intensiv löpning, ca 5 km. Efter de körde jag några av mina styrkeövningar. Mage intensivt sedan vila. Ben intensivt sedan vila. Axlar intensivt sedan stretching. Gillar de upplägget då man känner ur musklerna pumpas upp. Maaaahh :3!! 
Direkt efter innan duschen tog jag mig en banan för att inte ramla ihop haha sen blev det frukost i lägenheten nyss. Lite kvarg, 1 satsumas och 1 macka med ost och paprika. Alltså en perfekt start på morgonen! 



Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Ja, visst är det. Jag är nöjd.

2013-10-07 @ 13:30:57
URL: http://www.mizca.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0