Svar -Del 2

Vad saknar du mest med Emma Gabrielsson?
Att hon alltid var så öppen och alltid gick att prata med. Och alla våra heta diskussioner där jag alltid hade rätt ;)


Planer till halloween?

Ska väl försöka klä ut mig megaläskigt tillsammans med Alexandra och kanske gå på nån trevlig halloweenfest eller bara skrämma små söta barn. Ska i alla fall umgås med Alexandra ungefär hela lovet haha.

Hur ser du på framtiden?

Just nu är min framtid väldigt oklar eftersom jag inte alls vet vad som kommer hända eller hur långt fram jag ska se. Men jag hoppas på att den är ljus, att skolan går bra och att jag får ha kvar mitt jobb. För efter gymnasiet ska jag ut och resa och uppleva och lära. Efter det , då kan jag börja fundera på universitet och förhoppningsvis kanske även skaffa mig en egen liten pålle.

 Vad vill du läsa vidare till/jobba som?

Jag har alltid drömt om att få bli veterinär. Men nu på senare tid har även läkare eller lärare i något NO ämne börjat växa fram som idé. Eller jobba på något sätt med miljön! En dröm jag har är att hitta ett botemedel mot någon vanlig sjukdom eller att driva en framgångsrik kampanj mot en grönare planet!


Hur är det med kärleken nuförtiden?

Det är lite fram och tillbaks med det haha. Men jag är singel och jag är inte kär just nu :)

Varför började du blogga?

Från en början för att jag va liten och ville ha en blogg som alla andra. Nu för att motivera andra och för att jag tycker det är kul att skriva!


Vad får dig att bli intresserad av andra bloggar?

Fina bilder, men fastnar inte för fotobloggar utan menar mer att bilderna ska ha ett syfte eller liknande och att den som skriver verkligen gillar det hen gör och inte gör det bara för att ”alla andra gör det” eller så. Och ett varierat innehåll och såklart, mycket träning, kostråd och träningsråd!


Har du något mål med din blogg?

Nej, bloggar inte för att bli känd eller så. Bloggar för att motivera och ha kul så mitt mål är väl i såfall att motivera :D


Bästa resan du varit på?

USA, lätt! Allt om den resan kan ni hitta bland mina kategorier under USA.


Favorit mat?

Pappas hemlagade lasagn!!


Favorit dryck?

Celsius (halvt beroende) och mjölk.


Favorit godis?

Choklad och saltlakrits.


Kommentarer
Postat av: Carruuu

"Fina bilder, men fastnar inte för fotobloggar utan menar mer att bilderna ska ha ett syfte eller liknande", kunde inte sagt det bättre själv! det är ju roligt med bilder såklart, men tycker det är dötrist om det bara är typ 10 på rad utan nån som helst text... heheh. vem som helst kan ju ta 10 kort på ett löv typ :3 ser man rätt ofta. oj vilken lång kommentar. haha håller med i alla fall!

2013-10-24 @ 15:00:09
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0