The sun is shining

Hej mina fina läsare! 
Kryssningen va galet grym! Dansade fram till klockan 5 på morgonen haha. Bandet De Vet Du spelade detas låtar oxå. Dom lekte så sjukt på scenen. Men inte på ett dåligt sätt utan man såg verkligen att dom hade kul där uppe. Vilket liv dom måste leva alltså! Efter de när dom satt och chillade vid ett bord drog vi fram till dom och snacka lite och fick våra armar signerade haha. Senare var dom även på dansgolvet. 

Idag är det turinge marknad MEN icke för min del. Jag måste plugga känner jag. Ska nog även ta mig en tur in i skogen och fota lite som ett break i pluggandet. Ni får ha en grymt fin höstdag allesammans! 






Kommentarer
Postat av: victoria

SV: Jag gick dit, wooho! ;)

Svar: Härligt att höra :D !
Anna

2013-10-13 @ 16:16:19
URL: http://smileoften.blogg.se
Postat av: Emma

Kan du inte ha en frågestund snart igen?:)

Svar: Absolut!
Anna

2013-10-14 @ 18:09:32

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0