Time Is Money Bitch

Hejhejhej!
Nu har Anna vart på gymmet och ätit en god sallad så nu är hon lycklig igen. Eller ja, adrenalinhög kanske är ett mer lämpligt ord att beskriva det med. Idag var det som sagt CyclingPuls 55 min + styrka som stod på schemat. Cyklingen kändes mycket bättre än i torsdags! Kan ju bero på att jag faktiskt inte hade någon träningsverk i benen denna gång haha. Efter de blev det mina 5 styrkeövningar.
  • Gobiet squat 3x15 10 kg
  • Utfall 3x15 16 kg
  • TRX rodd 3x10
  • Repmaskin Rak 3x40 sek / Horisontal 3x40 sek (Denna maskin finns endast på sats spårvagnshallarna)
  • Planka 3x1 minut

 

Så styrkan var lite lagom sådär efter 1 h cykling ( Var helt slut...!!) och avslutade såklart med stretching! Kan nog fixa en film med övningarna ifall ni inte har så stor koll på vad det är för något. Får tvinga med Johanna eller lägga mobilen på nått smart ställe. Vi får se men kan inte lova något. Bästa middagen på detta sen! Rucolasallad med fetaost och valnötter. Himlen!



 

Veckans träningsupplägg ser ut ungefär såhär:

  • Måndag löpning 7 km
  • Tisdag CyclingPuls+styrka
  • Onsdag Tempo på Crossmaskin + mage
  • Torsdag: Pt möte + boxning
  • Fredag/lördag vila
  • Söndag Löpning 7-8 km

 

 


Kommentarer
Postat av: sabinadeciree.com

Ser gott ut!! :)

Svar: Det var otroligt gott och superenkelt! Testa vet jag :D
Anna

2013-10-07 @ 05:54:35
URL: http://sabinadeciree.com/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0