Work B*tch

Gokväll!
Har äntligen kommit hem till lilla Nykvarn. Här stannar jag tills söndag kväll. Fast kommer ju inte spendera så mycket hemma direkt haha. Jag jobbar ju 12-20 imorgon och 17-21 på söndag och resten av tiden ska jag plugga! Hemma såklart men ändå. Blir alltså en helg med vila från träningen vilket min kropp kommer tacka mig för med tanke på hur min kommande vecka ser ut. OJOJOJ.... MEr om de later on. Nu ska jag äta mat, gjord av mina kära föräldrar för en gångs skull :D Sen ska jag träffa Sandra Matilda och troligtvis moa. Fina tjejorna!
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0