Alltid ger det något!

 Hej!
Idag på svenska lektionen kollade vi på en kort dokumentär om upplysningstiden och litteraturens påverkan på revolutionen och lite sånt. Det var faktiskt väldigt intressant. I alla fall, kanske inte så kul för er att läsa om så hoppar att berätta om det haha!
 
Jag jobbar ju som sagt inte i kväll så har precis kommit till lägenheten, skrivit en liten inköpslista och ska snart bege mig mot affären. Tycker verkligen att allt detta med att handla och laga mat är kul! :D Ikväll blir det dock bara något lätt att äta, Fullkornspasta med pesto tror jag att jag kör på. Gott ju. Och så ska jag må dåligt över att jag inte kan gå till gymmet för de suger rätt hårt... Men bestämt att vila ända fram till onsdag för då har vi konditionstest i skolan så vill vara så fräsch som möjligt tills dess. Så ska knarka C-vitamin och sömn nu! För på Torsdag är de även första mötet med min PT och sen boxning. Och de vill man INTE missa!! :0
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0