Dagens

Gokväll!
Här sitter jag vid datorn igen efter en , ja , GRYM dag om jag får säga det själv! Matte, engelska och idrott stod på skolschemat idag och de flöt på som vanligt. Känner att jag verkligen kommit in på rätt skola! Älskar verkligen alla lärare också. Efter skolan var det bodypump som gällde. Shit vilken pump! ;) Haha nä skämt å sido men de va riktigt kul att få köra ren styrketräning igen. Detta pass och boxning är dom ända passen som innehåller styrka som jag kör just nu. Viktminskning viktminskning viktminskning... Så ja, de var kul! Imorrn blir det hårda tag tag med konditionen, cyclingpuls står på schemat. SHIT JAG KOMMER DÖ typ xD Dagens middag bestod av paprika, gurka, sallad, keso, mozzarellaost, skinka och ett glas mjölk. Till efterätt tog jag mig en apelsin :D
 
 
 
Egentligen är siffror inte viktigt med för mig men ett mål jag satt upp är ju att gå ner 5 kg på 8 veckor. Och denna vecka som gått (Ons-Ons) gick jag ner 1 kg. 1 kg på en vecka är ju helt sjukt bra med tanke på att jag sköter min kost. 5-6 mål om dagen ska det vara. Punkt slut! Så riktigt nöjd och då blev jag lite extra motiverad. Tänk om jag faktiskt skulle klara att gå ner mer än 5 kg på 8 veckor. Det skulle vara grymt jobbat av mig isåfall! Nä nog om min lilla egoboost stund. Nu ska jag plugapluggapluggaplugga!!!  Årets skolfoto, ja , nöjd men ändå absolut inte haha.
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0