Herregud!

Hej på er!
Precis avslutat mitt första möte med PTn.. Planen för 4 veckor framåt ser ungefär ut såhär:
-Distansträning
-Tempo
-Distansträning
-Tempo
-1-2 gruppass i vecka
-Några styrkeövningar per vecka
 
Kommer börja med att få ner procenten av kroppsfettet mitt. Alltså inefattar de nästan BARA konditionsträning... Jag gillar ju styrketräning före konditionsträning, men för att kunna nå mina mål och få snyggare kropp där musklerna är huvudsaken måste kroppsfettet bort. För vill inte bygga muskler av allt mitt kroppsfett just nu haha. De skulle bli rätt stora muskler xD Så minst i 4 veckor framöver nästan bara massa distansträning och tempo som gäller. Senare kommer även intervallträning komma in. Efter dessa 8 veckor kommer jag förhoppningsvis nått mitt mål för viktnedgången och då, DÅ är det äntligen dags att låta musklerna få pumpa. Det ska bli så kul att jobba för framtida mål! Lägga en bra grund med fettförbränning och BRA kondition. SEDAN ta muskelmassan. Känns rätt och väldigt smart. 

 
Mitt mål? 5 kg viktnedgång på 8 veckor. Ett rimligt mål. MEN, vikten för mig är egentligen inte den viktigaste. ABSOLUT INTE!! Men jag vill få bort kropsfett för att kunna ha en bättre grund för muskeluppbyggnad senare. Då är detta ett bra sätt att nå dit.
Tuffa veckor men många mil framöver? Utan tvekan!
Taggad? Utan tvekan!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, hade varit jättekul om du kunde lägga upp ditt schema för de kommande 4 veckorna så man kunde få lite tips på hur långt/länge du springer! :)

2013-09-17 @ 15:42:58

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0