Naturen är en ända organism

Goderafton på er !
Citatet i rubriken är en liten mening min biologilärare nämnde idag på lektionen. Något jag tyckte var väldigt bra så jag snappade upp det. Liten geek som jag är. Nej men igår på svenskan var det oxå ett otroligt bra citat... Borde kanske skaffa mig en citatbok istället för en ordbok? Vem vem! ;)
 
Just precis i nuet har jag kommit hem från en lååång dag i skolan, 08.20-16.00. Så sitter och avnjuter en latte som jag gjorde när jag kom innanför dörren. PÅ senaste tiden har jag verkligen börjar uppskatta kaffe! Inte för starkt dock. Då är det uschfyblä... Ingen träning idag heller... Men imoorgon kör jag igång igen. Taggad? EH AAA!! Skämta inte. Abstinens efter att få röra på mig ju. Så ikväll blir det bara fila på mitt svenskatal och maten, plugga lite spanska och laga mat. Och såklart idol. Fun night(y) 
 
 
Senaste bilderna på instagram^
Nu ska jag kika lite på den nya uppdateringen till blogg.se appen... Hoppas Hoppas den funkar bättre en den gamla!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0