Riwers flows in you

Hej! 
Precis kommit hem från lägret. Vi avslutade med Gudstjänst i Nykvarnskyrkan. Först stjärnholm sen nykvarnskyrkan... Allt får mig bara att minnas Konfirmationen. Kan inte fatta att det nästa vår är TVÅ år sen. Åh, en utav de bästa tiderna i mitt liv, lätt! Alla som funderar på att konfirmera er, GÖR DET! Så värt det. 
Som jag sa avslutade vi allt i Kyrkan. Även fast jag inte alls går i kyrkan ofta eller är otroligt troende så blir jag så otroligt lugn efteråt! Så efter en riktigt lyckad helg kan jag nu starta upp nästa vecka med ett riktigt leende på läpparna.
Älska livet! 



Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0