Livet är tillbaks

Gokväll människor!
Jag har äntligen fått mitt liv tillbaks efter en vecka fylld med halvångest över skolarbeten. Men ikväll är allt över, tack gode gud. Imorgon är det fredag och sen är det L.O.V! Gotta love it.
På Onsdag åker jag till Alperna för skidåkning och herregud vad jag längtar!
Ni som har lov nästa vecka, vad ska n hitta på?
 
Nu ska jag fira min lycka med 2 h på gymmet. Gotta love that 2!!
Roddintervaller 500x5
Core-pass 30 min
sedan lite böj på det. Benen ska brinna ikväll!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

Jag har lov nu och har bara taggigt det lugnt :d

2014-02-21 @ 09:41:09
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Sanna Preifelt

Guud vad skönt att det är över :) Det är lite samma för mig, vi har haft massor av projekt i skolan sen i november och nu äntligen ska vi gå tillbaka till lektion-läxa-lektion-läxa, och det ska bli sååå skönt :D ❤

2014-02-23 @ 11:34:07
URL: http://sannasrum.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0