What To Do?

Gokväll!
What to do när man inte får gå och träna och när man knappt har någe at plugga? Jo jag frågade min bästa vän Frida om hon ville komma upp och äta med mig och eftersom hon är bäst kom hon! Måste säga att jag måste ha bland det bästa vännerna i hela världen, de svär jag på! Behövde verkligen träffa henne, trotts att det bara va i typ 2 h gjorde det så mycket. Tack finis!
Snart 3 år sedan.. Helt sjukt vad tiden går fort!<3
 

Nu ska jag ta och skriva lite tror jag.. Eller läsa lite om Rwanda. Vi håller på att jobba om människliga relationer och sånt i samhällskunskapen och är helt besatt. Önskar att man kunde göra så mycket mer. Dags att drunkna i artiklarnas värld, ha en underbar kväll allesammans! 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0