Äcklad.

Igår när jag satt på bussen åkte vi förbi en sån här stor reklamplansch för MCdonalds och jag kan med ärlighet säga att jag blev så sjukt äcklad av vad som stod på den. Vi vet väl alla att donken brukar ha rätt konstiga reklamer men detta slog nog allt. På bilden var det en läsk, en stor pommes och 20 chickennuggets med texten ”På detta klarar du lätt de 30 skidmilen”……. UUUUUUUHH. Att dom på riktigt ens skriver så? Alla som faktiskt tränar för att isåfall köra vasaloppet vet att de där är rena bullshiten. Jag hoppas att ALLA vet det?! Haha detta gjorde Anna upprörd. Jag blev verkligen grovt äcklad av just den reklamen.
Nu ska jag dock klarlägga en sak. Jag har absolut inga problem med att ibland äta snabbmat. Sen kommer jag nog aldrig föredra att vilja gå till donken, de är nog rätt säkert. Men man ska ibland kunna äta sån skitmat för man kommer inte dö av det. Reagerade bara väldigt över denna reklam, för den var verkligen hur konstig som helst. Hahahah jaaa…


Kommentarer
Postat av: lara&lucy ^^

konstig reklam...

2014-02-03 @ 01:05:24
URL: http://artoholic.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0