Bye Bye

FREDAG!!
Denna vecka har gått så grymt fort och den har rullat på så jäääkla bra! Mina vänner mår bra, jag mår bra, inte alls mycket plugg, träningen har gått bra och i helgen är jag ledig. Lever livet just nu helt enkelt. I helgen ska jag Bara träna och umgås med familj och vänner. Och kanske plugga.. Vi får se haha ;) Och såklart blogga massa med massa grymma inlägg. Det är mina planer inför helgen. Vad ska du göra i helgen?
 
I morse sprang jag 5 km på 25 min, alltså två minuter bättre än senast. Dock kändes det otroligt segt och mina ben var otroligt tunga.. Kändes inte alls bra. Får ta nya tag snart igen! Körde även mage på de men usch vad de har blivit tråkigt. Har ingen motivation till den delen av kroppen längre, trotts att jag älskar att träna magen/bålen. Så jag måste verkligen hitta nya, roliga övningar för bålstyrka. Någon som har några tips på roliga övningar? :D Så jag kan låta mina två rutor sprida sig haha...
Ha en fin Fredagkväll!
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: ja, en av de bästa enligt mig :D

2014-01-17 @ 16:18:12
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Amal

Åh,va fin header du har! *_*

Kram

Svar: Tack sötis!
Anna

2014-01-17 @ 17:17:43
URL: http://www.amalalis.blogg.se

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0