En vanlig dag i mitt vanliga liv

Jul och Nyår är över... Skönt! Älskar verkligen helgen men de är så mkt "måsten" över allt liksom. 

Min nyårsnatt var trevlig och vid 00:00 gick vi till Centrum där resten av alla ungdomar var typ. Smälde även lite raketer haha, de är rätt så kul men lite opolitligt så man måste va på sin vakt! Hoppas alla ni har haft några riktigt bra timmar, nu är det 2014 mina vänner! Låt oss göra de till något bra<3 

Mamma och pappa hade fixat en riktigt fin middag igårkväll! 

Kommentarer
Postat av: V I L M A L A ♔

2014 kommer bli bäst!
sv; Nej går på katte i lund :DDD

Svar: Jaha då vet jag de :D
Anna

2014-01-01 @ 13:29:08
URL: http://vilmala.blo.gg/
Postat av: Carruuu

sött inlägg :-) ser jättefint ut!

Svar: De var både fint och jättegott!
Anna

2014-01-01 @ 17:57:31
URL: http://carruuu.nu/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0