Linköping 14.01.02

I Torsdags åkte jag ner till Linköping och vi började faktiskt med att shoppa. Jag hittade massor med fina grejer, bland annat denna jacka och dessa skor. Älskar verkligen båda dessa köp! Vi fikade och hade det allmänt mysigt. Åhh vad jag hade saknat Alexandra. Efter det drog vi och tränade. Blev ett benpass och ja, vi hade båda två svårt att ta oss upp ur sängen dagen efter. Även bio med hela hennes Familj på kvällen, The Hobbit, del 2.
 
På Fredagen gjorde vi inte så mycket. Jag träffade Henke medans Alexandra va på ett möte sen följde han med hem och va social medans vi bakade tårtbottnar och bytte om till fest. Så på kvällen drog vi alltså på fest haha. Henke körde även hem oss från den så han var riktigt snäll han!
 
 
På Lördagen drog vi till gymmet och körde rygg/mage ett kort pass. För sedan skulle vi baka klart en tårta som vi skulle ha med oss till Alexandras mormors 75-års fest. Det  var ett riktigt festligt kalas och jag fick träffa hela tjocka släckten haha. Och vi klädde upp oss riktigt fint. Åhhh, de va verkligen trevligt!
 
 

Söndag, dagen då jag lämnade Linköping och ja, bilden här ovanför visar hur Alex rum såg ut under dessa dagar haha. Herregud jag fattar inte ens hur vi hittade våra kläder i den där röran! Men det bästa av allt på söndagen var att Alex följde med till sthlm! Så fick spendera 2 dygn till med henne, världens bästa Alex!<3 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0