The Saddest Song

Hej finisar!
Idag har vart en riktigt bra dag. Startade på gymmet men Johanna där vi tog ett riktigt bröst/axelpass. Hoppas på rejäl träningsverk imorrn! Skolan var chill och vi hade egentligen bara en vanlig lektion, matte. PÅ engelskan hade vi vikarie och på idrotten drog vi till Eriksdalsbadet och hade skööj. Så idag har min kropp fått rejält med träning minsann. Vad som gjorde dagen ännu bättre var att jag inte har någon spanska så jag får dra till gymmet och köra morgoncardio innan skolan! YEAY :D
 
Lycklig då, Lycklig nu.

Ikväll blir det plugg och mys med film. 
Just nu är jag sådär himla jättelycklig igen, precis som i höstas! Kom ihåg att alltid ta vara på stunden och gör det till något riktigt bra! Ler du, kommer du sprida glädje, och då blir du ännu lyckligare. Kram

Kommentarer
Postat av: paulina

härligt med ett hårt träningspass!

2014-01-15 @ 20:32:54
URL: http://paulinabladh.blogg.se
Postat av:

så härlig bild!
sv: tack snälla u <3

2014-01-16 @ 04:39:03
URL: http://xolizzie.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0