Varför PT?

Hej och Godkväll på er!
Tänkte bara skriva lite kort om varför jag vill ta hjälp av en personlig tränare när det kommer till mitt tränande. Egentligen skulle jag kunna klara mig utan en , jag kan de mesta grunderna och de minskar risken för att jag ska skada mig. Men jag vill börja se Mer resultat och jag vill Lära mig Mer. Och jag känner att det är just precis vad en personlig tränare kan ge mig. Det är därför jag är berädd att betala så pass mycket för det också. Jag tycker det är kul att bli pushad och jag tycker det är underbart att höra att jag gör framsteg.
 
Man behöver absolut inte vara nybörjare på gymmet för att skaffa PT. Tyvärr är det något många fått för sig och jag tycker det är lite tråkigt för Ofta ser man "rutinerade" lyfta fel osv. Jag sitter nu inte och påstår att jag vet allt haha! Och det är ju även just därför jag vill ha en personlig tränare vid min sida som kan kommentera vad jag gör och hjälpa mig att utvecklas. Jag vill börja lyfta tyngre och DÅ är det VIKTIGT att man gör rätt. Annars är det rätt stor chans att man skadar sig tyvärr. Jag har min nästa PT-träff på Onsdag och nu ska det stäppas upp några nivåer, de känns riktigt kul och jag är enormt taggad på livet nu!! :D
 

Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

bra läsning, you go girl!! kram <3

2014-01-26 @ 09:57:08
URL: http://emmaex.blogg.se/

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0