Hej. Typ...

Wow... Har jag en blogg? 
Nej men typ så känns det. Tror jag kommer att ta bort allt det gamla, om jag kommer på hur man gör. 
 
Just nu är jag 124 dagar äldre än sist vi hördes här och det är tack vare att jag absolut inte haft något behov av att få någon slags bekräftelse eller haft ork till att göra detta. Men mina underbara vänner har väl tjatat lite på mig och jag har typ 5 besökare per dag trots 124 frånvarande dagar så jag kanske skulle lysa upp er vardag igen med mina awesome inlägg som absolut bara kommer handla om mitt awesome sommarlov och till hösten bara om massa awesome träning. typ så. 
Sen känner jag att jag saknar att skriva. Jag har alltid gillat och skriva och om man då samtidigt kan förmedla något till någon så är det bara en grym bonus. 
 
Men ja, det blir väl lite av en omstart nu och det kommer absolut inte läggas ut onödiga "dö"-inlägg. Om jag uppdaterar kommer uppdateringen vara någorlunda vettig eller innehålla bilder att kolla på. Till mesta dels träning. Fast det först i höst då jag just nu inte tränar så mycket. 
 
Så vad säger ni? Ska vi tuta och köra ännu en gång? Tycker ni att det fortfarande är värt det?
 
// En vilsen, lite äldre, lite grymmare, lite starkare Anna

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0