Goodmorning!!

Äntligen!
Anna har fått sova ut för första gången på 2 1/2 vecka. Hon är glad och pigg nu. Wää :D
 
Hahah men första dagen på lovet taggar jag med bloggning och awesome musik. Skulle tagit en buss till stallet, men den gick tydligen inte halv 12 utan 10 över 12... Vilket INTE skulle bli så bra då jag bokat ridhuset för hoppning vid halv 1. Så pappa kör ner mig till 12, så blir det perfekt liksom. Ska bli himla kul att hoppa lite igen. Eftersom jag inte gjort de på säkert 2 veckor. Ska börja på lite högre höjder idag oxå för hennes muskler är MOOAA !!
 
Och har NÅGON missat de som hände i götet igår eller? De är ju sjukt. Typ 25 pers mot en tjej som ligger på marken och blir slagen. De är ju för F*N hemskt. Vart är världen påväg egentligen? Nej usch...
 
Håll koll, bra bloggning kommer senare under dagen jao!
(Bilden är lånad av min underbara kompis blogg , NI MÅSTE BARA KOLLA IN DEN SÅ TRYCK PÅ BILDEN!!)

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0