I can really feel this!

Nu ni!
Fått ett grymt tips. Tack modekampanj.se! Ett grymt "erbjudande" kan man säga. Ibland skadar de ju inte att lägga upp lite outfit´s osv. Heheh.. Mer får ni inte veta ;) Men mer kläder och mode LÄR det bli här. Känner på mig att de kommer bli kul. Vad tycker ni?
 
Som sagt grym inspiration. Och skriver upp ALLA ideer på mobilen nu. Så ni missar väldigt lite av vad som snurrar i mitt huvud. Bra ellerhur!? Stallet har blivit riktigt sent nu i två dagar. Blivit hämtad vid 10. Men jag vill rida i ridhuset så ridnigen faktiskt GER någonting. Så därför. Men gisza har fått SKITSNYGGA galoppmuskler nu. Moooa på dom ba. Vill verkligen komma ut med henne i vår. Frågan är väl om JAG kommer våga... Dumma Dumma mig! :(
 
Desutom har mitt liv krashat då mitt spotify laggar HÅRT. Så inge musik i öronen tills jag fixat de. RIP anna... För utan min musik är jag ju knappt hel. Så nu ska jag tröstsmsa och sticka min mysiga halsduk jag startade på idag. Mys! TÄnda lite ljus osv. Men först, fixa med mitt "erbjudande". Ses alla!

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0