I'm here, I'm stil here!

Godmorgon!!
Gårdagen var jättebra! Alexandra kom och så drog vi till stallet. Ann och HAsse kollade när jag red vilket jag tror dom tyckte var rätt roligt. Jag red både henne riktigt fin och mjuk med lite sidverts och hoppade. Hon tar fins språng nu. Känns bra!
 
På kvällen stak jag, alex, mina brorsor och nicklas å jonte ut i snön i typ 1 h. Köttade snöbollskrig och lite kull i gångar man gjort i snön. Sjukaste snöbollskriget hade vi. Asså shit va vi köttade! 
Kolla bara på oss!
Sen drog vi in och spelade tecknet. Fan va vi skrek och hoppade av stress och ilska och glädje. haha herregud. Men kvällen blev väldigt lyckad! Nu ska jag inte ta tid med massa bloggning för har ju min underbara vän Alex här. :D
 
Just nu håller vi på och gör iårdning oss för en jullunch hos mina kusiner. Äntligen får Alex träffa mina, så många gånger som jag träffat hennes. Om ni förstår vad jag menar ;)
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0