Shopping

Ännumera shopping idag. Men köpte bara underkläder och två sminkborstar. Men saker man behövde iallafall! Snygga bh-ar fick jag iaf hem!

Nu ska jag till stallet. Gisza ska ridas igenom ordentligt. Har inte ridigt på 3 dagar, känns ju för hemsk. Men nu så^^
Första skolveckan ska gisza få stå, vila lite för att vara igång och pigg inför våren och träningen. Bra plan! Snart börjar träningen på gym oxå. Taggad till 1000! Kommer bli grymt. Och kul å se hur jag kommer lägga upp mina dagar i framtiden. Hahah jaaa ni får väl hänga med och se ;)


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0