Cupcakes is da shiet!

Tjaa alla lördagsälskare! 
Dagen har vart smockfull med aktivitet. Stallet från 8-10.30. Blev intervallträning på ett lerigt fält. RIGTIGT tufft muskelarbete och en j*vligt lerig häst på köpet. Tummen upp!
Sedan hem och duscha och snabbt göra sig iårdning för att dra till Ökna gymnasium och kolla. Gillar det starkt! Verkligen. Emma va med oxå. Kul! Sen drog vi in till nyköping och köpte massa ingredienser till våra cupcakes vi skulle baka. Omnom. 
Väl hemma satte vi igång och bakade. Kan ju säga att vara första gången jag och Emma gör frosting och sånt så gick det riktigt bra. Men rätt många fail och äckligt skit blev det oxå. hahah aaa... xD Men fina blev dom iallafall!
Någon som vill smaka eller? ;)
 

Imorgon blire jobb på jägarskogen. Känner mig inte ett dug taggad. Det gör det ju inte bättre för att det ska regna imorgon heller... Bläää! Det ända som lockar är att jag faktiskt behöver pengarna. Så arbete 7-16 sen vidare till Gisza och förhoppningsvis om jag orkar, hoppa lite lätt. Men vafan, jag har vart med om tuffare dagar! NU ska jag avsluta denna sjukt awesome söndag med att lägga mig i min mysiga säng, kolla PLL och smsa med folk jag älskar. Puss och Godnatt alla söndagshatare!
 

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0