Fett tung helg!

Man kan inte få ett bättre avslut på lovet än vad jag kommer få, seriöst!
 
Festen igår va så sjukt grym! Massa trevligt folk, bra stämmning, SNYGGA killar, grym musik och massa dans! Hittade mig en danskompis, han å jag köttade sönder dansgolvet till 110 %, Oboykillen som vi nu kallar honom, som kom och bjöd mig å alex på Oboy, sen gick vi runt och skrek OOOOOOOOBBBBBOOOOOOOOYYYYY. Sjukt akön kille ! Sen mitt nya smeknamn dåra...stockholmstjejen. Hahah jaaa... xD Iaf, sjukt grym kväll som tyvärr tog slut redan vid 11 då bussen gick då "/
Och inte för att vara sån... Men har hört att när vi drog blev de jättetråkigt. Alltså va det ju vi som gjorde hela festen. FUUUUCK YEEEH! ;)
 
Nu sitter jag och alex och fixar musik tills ikväll. Mera partande ikväll jue. Taggataggatagga!! Neej, men nu ska vi fortsätta. Tog tyvärr inga bilder igår. Hahah de kanske ändå inte hade blivit så bra xD Men vi hörs folket! :*

Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0