Skaffar oss lite träningsverk

Sådär ja, snart 2 h på gym avklarat! Kändes ju rätt bra när en biffig kille satt och körde 50 på innanlår sen kommer jag å alex och kör 77. Hahha that face! Men rider man så rider man ;)
Så med spagetti(!!!!!)armar och trötta ben ska vi nu bege oss hem för middag. Gott med mat! Fast jag e typ för trött i magen för att känna hunger. Eller nått...xD känns iaf bra detta så när jag kommer hem, då jäklar ska jag hitta tiden! Anna ska bli feeeet snyyyyg :3

Och håll koll, ikväll kommer ännu en awesome videoblogg ;)!!!


Kommentarer

Här kan du slänga en kommentar om du har något på hjärtat:

Vad heter du?:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (Ta det lungt, bara jag som kan se den)

Om du har en blogg skulle jag gärna vilja kicka in!:):

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0